Készítsd magad | Könyvjelző drótból pillanatok alatt

A tervezőfüzetemben nem volt könyvjelzőszalag, ezért más megoldás után kellett néznem.  Valami gemkapcsos megoldásra gondoltam első körben, ami picivel  mégis dekoratívabb azért, mint egy szimpla verzió. Így jutottam el eddig az ötletig.


Percek alatt elkészítheted te is ezt a mutatós, drótból alkotott könyvjelzőt.


Hozzávalók:

  • 2 mm vastag alumíniumdrót tetszőleges színben
  • laposfogó
  • kúposfogó
  • csípőfogó
  • sablon
  • kalapács
  • sütőpapír
  • masszív fém felület

Elkészítés:

Nyomtasd ki a sablont, majd hajlítsd meg a drótot a sablonnak megfelelő formára. A baloldali kunkori végétől indulj, alakíts ki a dupla szívformát, az alját csavard meg, és folytasd a jobb oldallal, míg a végére nem érsz. Vágd el a drótot, és hajlítsd be a végén a kunkort. A csúcsos részt úgy érheted el, ha keresztirányban összenyomod a drótot. Ezt én végül kihagytam, jobban tetszett a kerekített megoldás.



Két réteg papír között (szilikonos sütőpapírt használtam) egy fém felületen (satupadot használtam) kalapáld le mindkét oldalát, amíg enyhén lapos felületet kapsz.

És készen is vagy :) a sablonrajzolástól a használatbavételig 10 perc telt el.







Ha tetszett az ötlet, oszd meg ismerőseiddel!



Kövesd a blogot a Facebookon is, hogy ne maradj le egyetlen kreatív ötletről sem!






Megjegyzések